loading...
زیباترین رمان ها
نرجس بازدید : 25 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

سلام به بازدید کننده گرامی

هدف من این بود که از بین سایت ها و وبلاگ های متعددی که برای گذاشتن رمان پدید آمده وبلاگی طراحی کنم که رمان های مورد علاقه ی خودم رو درآن قرار بدم.

من حدود چندسال که دارم رمان می خونم..رمان هایی که می زارم براساس تجربه های رمان خوانی زیاد من است..پس شاید به نظرت قشنگ باشه...

اگه دلت خواست می تونی نظر بزاری یا شایداگه رمانی خواستی بگو تابرات بذارم

سعی می کنم جدید ترین رمان هارابزارم 

امیدورام لحظات خوبی رو تو این وب بگذرونی

 

 

منتظرحضور گرمت هستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 152
  • بازدید کلی : 3,577